معرفی موبایل های شیائومی

پس از اینکه در مقاله‌ای به بررسی برند شیائومی و عملکرد آن در بازار ایران پرداختیم؛ اکنون به سراغ بررسی سری‌های مختلف این برند نام آشنا خواهیم رفت. بد نیست بدانید که در سه ماهه اخیر، شیائومی با سبقت از اپل توانسته به جایگاه دوم پرفروش ترین تولیدکنندگان موبایل دست یابد و اکنون تنها شرکتی که بیش از شیائومی فروش دارد؛ سامسونگ می‌باشد. همین مسئله موجب شد که این بار در فروشگاه اینترنتی ایمافون به سراغ بررسی سری‌های مختلف برند شیائومی بپردازیم و بتوانیم در زمان تصمیم گیری برای خرید از برند شیائومی، کمک کوچیکی به شما کرده باشیم. پس اگر تصمیم به خرید موبایل از سری موبایل‌های شیائومی دارید؛ در ادامه با فروشگاه قطعات موبایل ایمافون، تنها مرجع بررسی فنی موبایل، همراه باشید.

سری Mi : سری پرچمدار

موبایل های شیائومی 2

شاید تنوع بالای سری‌های شیائومی موجب شده که شما اطلاعی از پرچمداران این برند نداشته باشید؛ اما باید بدانید که شیائومی همواره پرچمداران خود که به بهترین امکانات و باکیفیت ترین قطعات مجهز شده‌اند را در غالب سری Mi به فروش می‌رساند. موبایل‌های قرار گرفته در این سری همچون Xiaomi Mi 9 یا شیائومی Mi 10 که آخرین پرچمدار شیائومی در زمان نگارش این مقاله است؛ همگی به آخرین نسل پردازنده‌های اسنپ دراگون (SnapDragon) مجهز می‌شوند و توان پردازشی و گرافیکی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، تمامی محصولات سری Mi از دوربین‌های باکیفیت و مجهز در جهت رقابت با سایر پرچمداران دیگر برندها بهره می‌برند که همین مسئله موجب شده تا خریداران سری Mi از تصاویر گرفته شده با موبایل خود بسیار لذت ببرند.

اگر به دنبال خرید یک موبایل پرچمدار با توان پردازشی بسیار بالا، شارژدهی طولانی، دوربین باکیفیت و عملکرد چشم گیر هستید؛ سری Mi از خانواده شیائومی یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارگیری در سبد خرید شماست.

سری Redmi : سری میان رده

موبایل های شیائومی 3

همچون سایر برندها، شیائومی نیز محصولاتی را برای بازار میان رده تدارک دیده است. موبایل‌های میان رده شیائومی با پیشوند Redmi وارد بازار می‌شوند. می‌توان گفت که این روزها حجم زیادی از بازار موبایل‌های میان رده ایران در اختیار شیائومیست. سری ردمی شیائومی، بسیار رقابتی قیمت گذاری می‌شود و مدیران این شرکت همواره توجه زیادی به این سری دارند. برخلاف سایر شرکت‌ها که پشتیبانی ضعیفی از میان رده‌های خود دارند و تنها یک یا دو نسخه از اندروید جدید را برای موبایل‌های میان رده خود عرضه می‌کنند، شیائومی همواره آپدیت‌های امنیتی را به صورت مرتب برای میان رده‌های خود عرضه می‌نماید و توجه زیادی به این موضوع دارد. خوشبختانه سخت افزار استفاده شده در سری Redmi نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ هرچند که مشخصا مواردی همچون حجم حافظه رم (Ram) و یا تکنولوژی پردازنده در این سری پایین‌تر است. پوشش موبایل در این سری عمدتا از جنس پلاستیک بوده و مقاومت کمتری نسبت به بدنه‌های فلزی و شیشه‌ای دارد، پس خریداران سری ردمی باید توجه بیشتری در نگهداری از موبایل خود داشته باشند.

اگر به دنبال خرید یک موبایل اقتصادی با امکانات مناسب، نمایشگر بزرگ، مجهز به آخرین ورژن اندروید و پشتیبانی مناسب هستید؛ حتما نگاهی به سری Redmi از برند شیائومی داشته باشید.

سری Poco : سری جدید، با جامعه هدف خاص

موبایل های شیائومی 4

سری پوکو نسل جدید موبایل‌های شیائومیست. این سری با معرفی موبایل Pocophone F1 در سال 2018، رسما آغاز به کار کرد و هر سال یک نسخه جدید از این سری رونمایی شد. آخرین محصول برند پوکو، تلفن همراه Pocophone F3 می‌باشد که در سال 2020 رونمایی شد. سری محصولات پوکو، محصولاتی قطبی هستند که هر کدام بخش خاصی از جامعه کاربران را هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال، پوکوفون F1 جامعه گیمر را هدف قرار داده بود و به سخت افزار بسیار قدرتمندی مجهز شده بود. در آخرین نسل این سری هم شاهد نمایشگر با کیفیت 6.5 اینچی در کنار باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپری هستیم؛ که بر اساس نظر کارشناسان، جامعه هدفِ طرفداران فیلم و سریال را نشانه گرفته است. بد نیست بدانید که با یک بار شارژ کامل پوکوفون F3 می‌توانید 3 فیلم سینمایی 2 ساعته را به صورت پیاپی و با حداکثر کیفیت مشاهده نمایید؛ که این در نوع خود فوق العاده است.

از آنجایی که گفتیم محصولات سری پوکو بسیار قطبی هستند؛ این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا این سری مناسب شما هست یا خیر؟ و اگر جواب شما مثبت است؛ کدام محصول این برند مناسب شماست؟ در نهایت بهتر است بدانید که اگر در میان جامعه هدف پوکو هستید؛ می‌توانید محصولات این برند را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کرده و از پرداختن به علایق خود لذت ببرید.

سری Black Shark : سری گیمینگ

موبایل های شیائومی 5

بلک شارک نام سری گیمینگ شیائومیست که برای رقابت با موبایل‌های گیمینگ سایر برندها همچون ROG Phone از ایسوس و RazerBlade از کمپانی ریزر ارائه شد. این برند با سخت افزار بسیار قوی خود در کنار امکاناتی مخصوص گیمرها، به خوبی توانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و به فروش نسبتا موفقی دست یابد. آخرین محصول این سری، موبایل گیمینگ بلک شارک 3 می‌باشد که پیش از این در فروشگاه اینترنتی ایمافون به نقد و بررسی کامل آن پرداخته ایم.
به دلیل سخت افزار فوق العاده قدرتمند و امکانات جانبی گسترده، سری بلک شارک گران قیمت ترین سری شیائومی می‌باشد. محصولات این سری حتی از پرچمداران شیائومی نیز گران‌تر بوده و از طرفی به خاطر بهره مندی از سیستم خنک کننده مایع و… به شکل قابل توجهی سنگین تر هستند.

اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی هستید و وقت زیادی از خود را صرف انجام بازی‌های آنلاین و آفلاین موبایلی می‌کنید؛ قطعا با خرید موبایل گیمینگ بلک شارک 3، سبک بازی خود را به طور چشم گیری ارتقا خواهید داد.

سخن پایانی :

کمپانی شیائومی سعی داشته که با ایجاد تنوع بسیار بالا در میان محصولات خود بتواند حجم زیادی از نیازهای کاربران مختلف را برطرف سازد و اینطور که آمار و ارقام نشان می‌دهند؛ او به خواسته خود رسیده است.

این تنوع بسیار بالا در کنار ارائه خدمات مناسب سبب شد که این شرکت چینی در 3 ماهه اخر سال 2020 بتواند گوی رقابت را از رقیب آمریکایی خود برباید و با کنار زدن اپل در جایگاه دوم پرفروش ترین برند موبایل قرار گیرد. نظر شما درباره این برند چیست؟ آیا شیائومی همچنان به پیشتازی خود ادامه خواهد داد یا همچون هوآوی تحت تاثیر تحریمات قرار گرفته و به رده‌های پایین تر سقوط خواهد کرد؟ شما کاربران عزیز می‌توانید در هر لحظه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق راه‌های ارتباطی موجود، با ما در میان بگذارید.


کاربر عزیز و همکار گرامی، فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل ایمافون توانسته با فراهم آوردن حجم زیادی از قطعات و لوازم جانبی تمامی موبایل‌های شیائومی، پاسخگوی حجم زیادی از نیازهای کاربران این برند باشد. شما می‌توانید، در هر لحظه کلیه قطعات و لوازم جانبی موبایل شیائومیِ خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت از ما تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه