قیمت شیائومی می میکس 4

کمپانی شیائومی (Xiaomi)، روز گذشته در مراسمی از جدیدترین پرچمدار خود از سری می میکس رونمایی کرد. شیائومی می میکس ۴، اولین گوشی تجاری این سری پس از سال‌هاست و همانطور که انتظار داشتیم، از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد. علاوه بر این، برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در برند شیائومی هستیم.

بالاخره شیائومی هم تصمیم گرفت که از دوربین سلفی زیر نمایشگر در محصولاتش استفاده کند و چنین رویکردی را با می میکس ۴ شروع کرده است. شیائومی این فناوری را “CUP” یا دوربین زیر پنل نامگذاری کرده که تفاوتی با فناوری کمپانی‌های دیگر مانند اوپو و ZTE ندارد. این دستگاه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر دارد که با فناوری Pixel Binning به ۱.۶ میکرومتر می‌رسد. اگرچه با اولین گوشی شیائومی با این فناوری روبه‌رو هستیم، اما در حقیقت چینی‌ها از نسل سوم فناوری این حوزه در آن استفاده کرده‌اند.

تلاش شیائومی برای جلوگیری از کاهش کیفیت پنل نمایشگر

دوربین سلفی زیر نمایشگر می میکس 4
به گفته شیائومی، تراکم پیکسلی نمایشگر در تمام بخش‌ها یکسان است و به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. بنابراین برخلاف دستگاهی مانند زد‌تی‌ای اکسون ۲۰، کاربران با کاهش تراکم پیکسلی روبه‌رو نمی‌شوند. چینی‌ها با طراحی جدید، سیم‌کشی شفاف و الگوریتم‌های نرم افزاری، شکست نور را کاهش داده‌اند تا تصاویر و ویدیوها همچنان کیفیت بالایی داشته باشند.

شیائومی این گوشی هوشمندش را با پنل پشتی سرامیکی روانه بازار می‌کند و می‌توانید آن را در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری سرامیکی هم سفارش دهید.

مشخصات شیائومی می میکس ۴

باتری شیائومی می میکس 4
این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد خمیده با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط گوریلا گلس وکتوس محافظت می‌شود. شیائومی، می میکس 4 را به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز کرده و آن را در نسخه‌های مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.

شیائومی می میکس ۴ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین با استفاده از آداپتور سیمی، باتری در مدت ۲۱ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود و با شارژ بی‌سیم، این زمان به ۴۵ دقیقه می‌رسد.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال دارد.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فناوری UWB (باند فوق وسیع) و ترجمه لحظه‌ای داخل دستگاه، قفل سیم‌کارت، پشتیبانی از استاندارد IP53 برای محافظت در برابر پاشش آب، فرستنده اینفرارد، NFC، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر استریو اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه شیائومی Mi Mix 4

قیم ت وزمان عرضه شیائومی می میکس 4
شیائومی می میکس ۴ در نسخه پایه به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که قیمتی برابر ۷۷۱ دلار دارد. نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۷ دلار، مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۴ دلار و بالاترین مدل می میکس ۴، که مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد؛ با قیمت ۹۷۲ دلار فروخته خواهد شد.
فروش میکس ۴ از ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۰) در چین آغاز می‌شود و هنوز مشخص نیست که این محصول روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد یا خیر.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه