بازرگانی جلال قنبری – واردات و پخش عمده قطعات موبایل

بازرگانی جلال قنبری کاملترین مجموعه وارد کننده قطعات موبایل در ایران، با تنوع بیش از چند هزار قطعه از برندهای سامسونگ، شیائومی، هوآوی، آنر و آیفون می باشد، که بصورت تخصصی به تامین تاچ و ال سی دی،  قاب و شاسی (فریم موبایل)، درب، برد شارژ، فلت شارژ، فلت مین، فلت ال سی دی، دوربین، کانکتور شارژ، بازر، اسپیکر، آیسی، سنسور حسگر اثر انگشت و … می پردازد، و با بهره گیری از نیروهای مجرب خود در کشورهایی همچون چین و امارات، با بهترین کیفیت، تهیه و نیازهای شرکت ها و فروشگاه های فعال در حوزه پخش عمده قطعات موبایل در ایران را تامین می نماید.

شرکت بازرگانی ایماتجارت زاگرس(سهامی خاص) با شماره ثبت 74432، و با نام های تجاری ایمافون 24(فروش به صورت اینترنتی)، ایمافون (فروش به صورت حضوری در استان اصفهان) لازم به ذکر است، فروش حضوری فقط مختص همکاران پخش قطعات و تعمیرکاران دارای مجوز می باشد، و بازرگانی جلال قنبری (پخش به صورت عمده، مختص فعالان در حوزه پخش قطعات موبایل)، یکی از بزرگترین واردکنندگان مستقیم از کشورهای مبدا می باشد.

 

تست قطعات موبایل در چین

 

مراحل واردات و تامین قطعات موبایل از کشورهای مبدأ همچون امارات و چین:

1- شناسایی بازار هدف

بازرگانی جلال قنبری با شناسایی بازار هدف و نیاز مشتریان، لیست پرفروش ترین و با کیفیت ترین قطعات موبایل را آماده کرده و سپس اقدام به واردات می نماید. شناسایی نیاز مشتریان و تامین آن، یکی از مهمترین اهداف بازرگانی جلال قنبری می باشد.

2-شناسایی کارخانجات برند تولید قطعات موبایل:

در کشورهایی همانند چین، بسیار مهم می باشد که از کدام کارخانه ها، خریداری انجام شود. بازرگانی جلال قنبری با داشتن نیروهای مجرب در چین، پس از بررسی های انجام شده، بهترین کارخانه های برند را جهت همکاری، شناسایی و انتخاب نموده است.

 

مراحل تست ال سی دی در چین

 

3-بررسی مشخصات قطعات موبایل و لیست قیمت:

پس از شناسایی بهترین کارخانجات، به بررسی دقیق کیفیت، مدل، رنگبندی و… پرداخته می شود. و در صورت تایید مشخصات قطعه، لیست قیمت دریافت می گردد. سپس، لیست قیمت و کیفیت کارخانجات باهم مقایسه، و بهترین کیفیت با قیمت مناسب، از کارخانه ی مورد نظر پیش فاکتور می شود. و پس از انجام مذاکره، قرارداد بسته و خرید انجام میگردد. روش حمل، روش پرداخت، تعهدات طرفین به یکدیگر و بسیاری از جزئیات دیگر در قرارداد فوق ذکر میگردد. پس از خرید، قطعات توسط نیروهای متخصص تست و از سلامت و کارکرد آنها اطمینان حاصل می شود.

 

مراحل تست ال سی دی

 

4-اخذ مجوز، تخصیص ارز و حمل کالا :

بعد از انجام مراحل موردنیاز و اخذ مجوزهای لازم توسط بازرگانی جلال قنبری، تخصیص ارز صورت گرفته و از طریق صرافی مبلغ برای تامین کننده حواله می شود. و کالا از طریق حمل دریایی و هوایی به گمرکات ایران ارسال میگردد.

5-ترخیص کالا از گمرک:

ترخیص قطعات از گمرک بر عهده ی شرکت بازرگانی ایما تجارت زاگرس، می باشد. به طور واضح تر، صفر تا صد واردات قطعات بدون هیچ واسطه ای در حال انجام می باشد. در نهایت تمامی اسناد (بارنامه، بیمه نامه، مجوزها، گواهی مبدا، پکینگ لیست، فاکتور و …) تحویل و عوارض و مالیات پرداخت شده و کالا از گمرک خارج می شود.

 

مراحل تست ال سی دی

 

6-پخش قطعات موبایل در کشور:

آخرین مرحله یعنی مهمترین مرحله، پخش قطعات موبایل به صورت عمده می باشد. که توسط بازرگانی جلال قنبری انجام می شود. لیست موجودی قطعات با پایینترین قیمت در ایران، برای همکاران فعال از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام و روبیکا ارسال شده، پیش فاکتور برای مشتری ارسال میگردد. و در صورت تایید و خرید، از طریق شرکت های باربری، تیپاکس، پست و هوایی (طبق درخواست مشتری) به سراسر ایران ارسال میگردد. 

برای دریافت لیست قیمت روزانه و تماس با واحد فروش بازرگانی جلال قنبری، شما همکاران گرامی میتوانید با شماره ۰۹۰۰۹۴۵۸۰۰۰در واتساپ و با شماره تماس ۰۳۱۳۲۵۰۵۰۵۹ بصورت تلفنی در ارتباط باشید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه