رویه‌های بازگرداندن کالا

با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه ایمافون 24، به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده (به جز تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین)، دارای گارانتی سلامت فیزیکی،7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است.

رویه های بازگرداندن کالا

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی ایمافون، قبل از ارسال، به وسیله همکاران متخصص ما تست و بررسی می‌شوند و بعد از اطمینان از سالم بودن کالا برای شما مشتری گرامی ارسال می‌گردد؛ اما در جهت حمایت از شما خریدار عزیز، محصول ارسال شده برای شما از ضمانت ۷ روزه تعویض کالا به شرط سالم بودن وضعیت فیزیکی و ظاهری برخوردار می‌باشد.

بازگرداندن تاچ و ال سی دی ها و دوربین ها:

تاچ و ال‌سی‌دی حساس‌ترین قطعه موجود در هر موبایل می‌باشد. نصب این قطعه باید به وسیله تعمیرکاران متخصص صورت بگیرد و پیش از نصب باید از سلامت تاچ و ال‌سی‌دی، اطمینان حاصل شود. هرگونه عملکرد غیرحرفه‌ای در زمان نصب نمایشگر، همچون کشیده شدن فلت، وارد کردن فشار به نمایشگر، استفاده غیر صحیح از چسب ال‌سی‌دی و… می‌تواند باعث بروز خرابی در این قطعه بسیار حساس شود. کلیه تاچ و ال‌سی‌دی های فروشگاه اینترنتی ایمافون، قبل از ارسال، به وسیله همکاران متخصص ما تست می‌شوند و بعد از اطمینان از سالم بودن کالا برای شما مشتری گرامی ارسال می‌گردد؛ لذا با توجه به اینکه اجناس سالم و تست شده هستند، فاقد هرگونه ضمانت تایم دار و مرجوعی می‌باشند.

  • به طور کلی، تمام محصولات حساس به فشار و ضربه و نوسانات؛ همچون دوربین‌ها، تاچ و ‌ال‌سی‌دی‌ها، سنسور اثرانگشت، فاقد هرگونه ضمانت، گارانتی و مهلت تست می‌باشند. و پس از ارسال، در صورت بروز هرگونه مشکل برای قطعه، بر عهده ی مشتری می‌باشد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، چه از طرف فروشگاه، چه از طرف مشتری، پس از ارسال کالا، ابتدا به پشتیبان سایت در واتساپ اطلاع داده و با مدیرسایت هماهنگ شوید.
  • مرجوعی کالا، فقط از طریق پست امکان پذیر می باشد. در صورت مرجوع کردن کالا با شرکت هایی مانند تیپاکس، چاپار، پیک و … ، بسته ی مرجوعی تحویل گرفته نمی شود و عواقب آن برعهده ی مشتری می باشد.
  • هزینه بازگرداندن کالا در صورت اشکال از سمت فروشگاه، برعهده فروشگاه و در غیر اینصورت بر عهده مشتری می باشد. در صورت انصراف از خرید نیز هزینه مرجوعی کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه