قوانین و مقررات

قوانین، راهنما و شرایط خرید از ایمافون 24

همکاران گرامی

لطفا در صورت متخصص بودن و داشتن مدرک رسمی و مجوز تعمیرات، از فروشگاه ما خرید نمایید. در غیر این صورت تمامی عواقب آن برعهده ی کاربر خواهد بود، و فروشگاه پاسخگوی افراد غیرمتخصص و فاقد مجوز نمی باشد. 

 

  کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت بازرگانی ایمافون 24 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است.

با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه ایمافون 24، به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده (به جز تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین)، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است. (این بند فقط شامل تعمیرکاران و قطعه فروشان دارای مجوز می باشد.)

 

گارانتی تاچ و ال سی دی و دوربین:

  • کلیه تاچ و ال‌سی‌دی ها و دوربین ها در فروشگاه اینترنتی ایمافون 24، قبل از ارسال به وسیله همکاران متخصص ما تست می‌شوند و بعد از اطمینان از سالم بودن کالا برای شما همکار گرامی ارسال می‌گردد؛ لذا با توجه به اینکه اجناس سالم و تست شده هستند، فاقد هرگونه ضمانت تایم دار و گارانتی می‌باشند.
  • فروش تاچ و ال سی دی و دوربین، صرفا به همکاران تعمیر کار امکان پذیر است، به دلیل حساس بودن تاچ و ال سی دی، امکان آسیب دیدن آن هنگام نصب توسط افراد ناآشنا بسیار زیاد است، ایمافون مسئولیت آسیب تاچ ال‌سی‌دی هنگام نصب را نمی‌پذیرد.

گارانتی سنسور اثرانگشت:

  • تمامی سنسور اثرانگشت های فروشگاه ایمافون24، با کیفیت اورجینال بازار می باشند. لذا بدلیل تست شدن قطعه توسط فروشگاه، فاقد هرگونه گارانتی و ضمانت تایم دار می باشند. در صورت همکار نبودن و نداشتن اطلاعات کافی، لطفا اقدام به خرید و نصب نفرمایید. فروشگاه ایمافون 24 پاسخگوی افراد غیرمتخصص نمی باشد.

در صورتیکه قبل از خرید، تصویر قطعه برای مشتری ارسال گردد، و مشتری محصول را تایید نماید و قطعه ارسال شود، در صورت انصراف از خرید به هر علت (خرید اشتباه، نادرست بودن مدل، رنگ متفاوت و …) هزینه ی رفت و برگشت کالا برعهده ی مشتری می باشد. و تنها هزینه ی قطعه قابل عودت خواهد بود.

قوانین ارسال و مرجوعی کالا:

  • امکان پرداخت در محل برای سفارشات وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق کارت‌به‌کارت یا درگاه اینترنتی پرداخت شود.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. لذا در صورت کامل نبودن مشخصات و در صورت برگشت قطعه، تمامی هزینه ها بر عهده ی کاربر خواهد بود.
  • قطعات ایمافون، به هیچ عنوان مرجوعی ندارند. و در صورت نارضایتی تا 7 روز کاری شما امکان تعویض کالا را دارید. به شرط آن‌که ظاهر فیزیکی هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده باشد، اعم از پارگی، تاشدگی، شکستگی و عدم جداشدن لیبل گارانتی. و این بند شامل محصولاتی همچون تاچ و ال سی دی و دوربین ها نمی باشد.
  • برای ارسال محصولات، مبلغی به عنوان بسته‌بندی و بیمه دریافت می‌گردد. لازم به ذکر است ارسال از طریق تیپاکس، فقط شامل 7 هزارتومان هزینه بسته‌بندی و بیمه می‌باشد. که هنگام پرداخت هزینه سفارش، از مشتری دریافت می‌گردد. و کرایه تیپاکس برعهده‌ی کاربر و به‌صورت (پس‌کرایه) می‌باشد.
  •  هزینه عودت کالا در صورت بروز مشکل از سمت ایمافون 24، برعهده فروشگاه و در غیر اینصورت بر عهده مشتری می باشد. در صورت انصراف از خرید نیز هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
  • برای مرجوع کردن قطعه، حتما ابتدا با پشتیبان سایت و واتساپ هماهنگ شود. در غیر این صورت، بسته توسط فروشگاه دریافت نمی گردد، و عواقب آن برعهده ی مشتری خواهد بود.
  • لطفا قبل از ثبت سفارش به این نکته توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از قطعات تلفن همراه اورجینال و فابریکی نیست. جنس اورجینال به قطعه‌ای گفته می‌شود که توسط شرکت‌های قطعه‌سازی ثالث تولید شده‌اند. یعنی تمام محصولاتی که در نام و یا کیفیت آن‌ها، اورجینال بازار درج شده باشد، به معنای اصلی و یا ساخت شرکتی نمی‌باشد.
  •  به علت نوسانات نرخ ارز، لطفا پیش از خرید، حتما نسبت به استعلام قیمت و موجودی محصولاتی که قیمت آن ها بیش از 1 میلیون تومان است اقدام نمایید. قیمت تمامی اجناس تقریبی بوده و قابل تغییر است. در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات و یا خرید محصولات موجود در وبسایت ایمافون 24، به منزله پذیرش قوانین این وب‌سایت است.

با تشکر از شما که تمامی بندها را با دقت مطالعه و فروشگاه ایمافون 24 را انتخاب نمودید. باشد که لایق اعتماد و همراهی شما باشیم.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه