پاسخ به پرسش های متداول

با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه ایمافون 24، به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده (به جز تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین)، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است.

نحوه ثبت سفارش

ثبت سفارش به دو صورت: آنلاین از طریق سایت و ثبت سفارش در واتساپ امکان‌پذیر است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، به قسمت «نحوه ثبت سفارش»، در پایین سایت مراجعه نمایید.

نحوه پرداخت هزینه

به دو صورت آنلاین و کارت به کارت امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، به قسمت «شیوه‌های پرداخت»، در پایین سایت مراجعه نمایید.

اگر قطعه‌ای ارسال شد و آسیب ظاهری داشت، تکلیف چیست؟

تمامی قطعات، قبل از ارسال، زیر دوربین‌های مداربسته، به صورت دقیق چک می‌شوند و پس از سالم بودن کالا و نداشتن مشکل، ارسال می‌گردند. و چون تمامی محصولات به صورت بیمه شده ارسال می‌شوند، لذا درخواست می‌شود هنگام رسیدن بسته، در حضور مامور پست، بسته را باز و از سالم بودن قطعه، اطمینان حاصل کنید، و اگر قطعه آسیب دیده باشد، می‌توانید خسارت آن را از پست یا تیپاکس، دریافت کنید. در غیر این صورت، فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال قطعه‌ی معیوب ندارد.

اگر قطعه‌ای ارسال شد و آسیب باطنی داشت، تکلیف چیست؟

تمامی قطعات به جز تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین‌ها، دارای 7 روز ضمانت بازگشت می‌باشند. در صورت بروز هرگونه مشکل، به پشتیبان سایت اطلاع دهید. در صورت گذشت 7روز، فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.(شامل تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین نمی‌باشد) و اگر قطعه‌ی ارسالی، تاچ و ال‌سی‌دی و یا دوربین باشد، هرگونه خرابی آن برعهده‌ی کاربر است.

ثبت و یا ارسال اشتباه قطعه

اگر کاربر، قطعه‌ی موردنظر را به صورت اشتباه سفارش دهد، تا قبل از ارسال می‌تواند آن را ویرایش کند. اما اگر قطعه ارسال شد، و کاربر متوجه شد قطعه را اشتباها سفارش داده، می‌تواند با اطلاع‌دادن به مدیر سایت در واتساپ، قطعه را مرجوع کند. و هزینه ارسال (رفت و برگشت قطعه) بر عهده‌ی کاربر می‌باشد. این بند شامل تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین‌ها نمی‌باشد.

اما اگر فروشگاه، قطعه‌ای را اشتباها ارسال کند، هزینه‌ی برگشت کالا برعهده‌ی فروشگاه می‌باشد.

درهردوصورت، ابتدا به مدیرسایت در واتساپ به شماره 09137216500 اطلاع دهید. و با هماهنگی مدیرسایت قطعه را مرجوع کنید. درغیراین صورت، کالای مرجوع شده، دریافت نمی‌گردد و بازگشت داده می‌شود.

قطعه را چگونه مرجوع کنیم؟

در صورت بروز هرگونه مشکل، ابتدا به مدیرسایت در واتساپ به شماره 09137216500، اطلاع دهید. سپس تصویر و یا فیلمی از قطعه را در واتساپ ارسال کنید و مشکل را به صورت دقیق ذکرکنید. و پس از هماهنگی، قطعه را فقط از طریق پست پیشتاز مرجوع کنید. (در صورت ارسال با تیپاکس، بسته تحویل گرفته نمی‌شود) این بند شامل تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین‌ها نمی‌باشد.

تاچ و ال‌سی‌دی و دوربین‌ها را چگونه مرجوع کنیم؟

تاچ و ال‌سی‌دی‌ها و دوربین‌ها به هیچ عنوان گارانتی و مرجوعی ندارند. حتی درصورت ثبت سفارش اشتباه، امکان بازگشت کالا و تعویض وجود ندارد. و هرگونه مشکل برعهده‌ی کاربر می‌باشد.

چگونه از اصل بودن قطعه اطمینان حاصل کنیم؟

تمامی قطعه‌های اصلی با نام شرکتی و یا سرویس‌پک در سایت قابل مشاهده هستند. ضمانت اصل بودن کالا، به همراه کالا ارسال می‌گردد. و شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش، از پشتیبان سایت، درخواست تصویر قطعه را داشته باشید.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه