رویه‌های ارسال کالا

با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه ایمافون 24  به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است.

رویه‌های ارسال سفارش در فروشگاه ایمافون به صورت زیر می‌باشد:

ارسال سفارش در شهر اصفهان

  • ارسال با پیک (درون شهری): که برعهده‌ی مشتری می‌باشد . یعنی فروشگاه، پیکی ارسال نمی‌کند و خود مشتری باید برای دریافت بسته، پیکی را برای فروشگاه بفرستد.( هزینه پیک برعهده مشتری می‌باشد و فروشگاه اطلاعی از کرایه پیک ندارد)

لازم به ذکر است، ارسال با پیک، فقط برای محدوده شهر اصفهان می باشد. و برای منطقه های اطراف (کاشان، سمیرم، گلپایگان و …) مقدور نیست.

  • ارسال با پست پیشتاز(برون شهری): با انتخاب این گزینه، بسته‌ی شما از طریق پست، طی 24 ساعت برای‌تان ارسال می‌گردد. (حداکثر زمان دریافت بسته از پست، در استان اصفهان 24 ساعت می‌باشد)

ارسال سفارش به سراسر کشور:

انتخاب نحوه ارسال کالا به عهده مشتری می‌باشد و فروشگاه ایمافون، سفارشات را بنا به نظر مشتری توسط تیپاکس، پست، شرکت­‌های مسافربری و باربری ارسال می­‌کند.

1-ارسال از طریق پست پیشتاز: زمان تقریبی ارسال پست به استان‌های اطراف اصفهان، حداکثر 2 روزکاری و بقیه استان‌ها، 3 الی 4 روز کاری می‌باشد.

2-ارسال از طریق شرکت خصوصی تیپاکس: هزینه تیپاکس به صورت پس‌کرایه می‌باشد و مشتری در مقصد، هزینه آن را پرداخت می‌کند. فقط برای بسته‌بندی و بیمه مبلغی از کاربر در هنگام ثبت سفارش دریافت می‌شود. لازم به ذکر است این مبلغ (هزینه بسته بندی) به معنی کرایه تیپاکس نمی‌باشد.

3-ارسال از طریق شرکت‌های مسافربری و باربری: با انتخاب این گزینه، بسته‌ی شما از طریق یک پیک به ترمینال ارسال و پس از آن ازطریق اتوبوس برای شما ارسال می‌شود. هزینه‌ی پیک تا ترمینال و کرایه اتوبوس بر عهده‌ی مشتری می‌باشد. و فروشگاه از مبلغ آنها اطلاعی ندارد. (لازم به ذکر است این گزینه مشمول هزینه‌ی زیادی است)

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

این وبسایت، مخصوص همکاران فعال در حوزه قطعات و تعمیرات موبایل می باشد.

X
بستن
مقایسه